کلیات کمیته پژوهش در آموزش مرکز آموزشی درمانی شهدا
با توجه به اینکه فعالیت های پژوهشی یکی از ابزارهای مهم جهت تصمیم گیریهای مدیران محسوب می گردد و این امر بویژه در ماکز آموزشی درمانی که فرایند آموزش بخش مهمی از فعالیت محوری آنها را تشکیل می دهد از اهمیت بیشتری برخوردار است.  به این منظور دفتر توسعه مرکز آموزشی درمانی شهدا در راستای کمک به شناخت و تحلیل مسایل نظام آموزشی، طراحی و ارزشیابی مداخلات آموزشی، ترغیب و گسترش اجرا و به کارگیری طرح های کاربردی پژوهش در آموزش پزشکی و ایجاد تحرک و انسجام بخشیدن به فعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه و تامین منابع وایجاد تسهیلات مالی و مشاوره ای در جهت انجام پژوهش ها با روش صحیح، فعالیت های مختلفی را در دست اقدام و ارائه دارد.
اولویتهای پژوهش در آموزش مرکز آموزشی درمانی شهدا در سال 1404-1405
حیطه برنامه ریزی آموزشی:
ارزیابی میزان تطابق برنامه های آموزشی با اهداف آموزشی رشته و  گروه های مستقر در مرکز
بازنگری برنامه های در مقاطع مختلف آموزش پزشکی
بررسی نقش های دانش اموختگان دستیاری این مرکز و تناسب تخصص آنها با نیازهای جامعه
حیطه آموزش:
بررسی انگیزهای آموزشی در فرایند یادگیری یاد دهی
تعیین شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دستیاران  و سایر دانشجویان دارای واحدهای  کاراموزی یا کارورزی در مرکز
ارزیابی روش های تدریس  بالینی موجود و تعیین نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانشجویان
روش ها و راهکارهای ارتقا کیفیت آموزش بالینی
ارزیابی آزمون و ارزشیابی:
مقایسه شیوه های مختلف برگزاری آزمونهای عملی و بالینی و تعیین بهترین شیوه ها
بررسی روش های مختلف نظارت بر آزمونهای عملی و بالینی و تعیین بهترین شیوه ها
روش های توسعه میزان مشارکت فراگیران در ارشیابی اساتید
توسعه روش های آموزش و ارزشیابی میتنی بر استدلال بالینی(clinical reasoning)
مشاوره و راهنمائی تحصیلی
ارتقا سطح مهارتهای ارتباطی بین  استاد و دانشجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم:

بازنشانی تنظیمات: