Toggle navigation
EN
معرفی مرکز
بخش درمان
بخش های بستری
اتاق عمل
اورژانس
درمانگاه
پاراکلینیک
حوزه ریاست
مرکز در یک نگاه
ریاست
مدیریت
معاونت آموزشی و پژوهشی
اداره حراست
مدیریت پرستاری
اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
کمیته اخلاق بالینی بیمارستان
بیماران بین المللی (IPD )
بیماران بین المللی
معرفی واحد (IPD)
لیست پزشکان
تعرفه هتلینگ
پکیج درمانی
فرایند پذیرش
فرایند ترخیص
فرایند شکایت
ایمنی بیمار
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
واحد توسعه تحقیقات بالینی شهداء
حمایت از خانواده، جوانی وجمعیت
کتابخانه
میز خدمت
میز خدمت کارکنان
فرم رضایت سنجی کارکنان
فرم پیشنهادات ذینفعان و پیمانکاران
پرسشنامه استرس شغلی
HSE
میز خدمت کارکنان
نوبت دهی اینترنتی (طب20)
اتوماسیون اداری
مجلات دانشگاه
سامانه فیش حقوقی
آزمون ضمن خدمت کارمندان
سامانه ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات
میز خدمت مراجعین
آموزش به بیمار
برنامه درمانگاه
لیست پزشکان
نحوه پذیرش بیمار
چارت ترخیص
اعمال جراحی گلوبال
میز خدمت مراجعین
طب 20(نوبت دهی اینترنتی)
شماره تلفن ثبت شکایات و پیشنهادات
سایت معاونت درمان(تعرفه ها)
فرم رضایت سنجی بیمار
روزهای ملاقات مرکز
EN
ورود
کارکنان
مراجعین عمومی
جستجو
تحلیل و تجزیه نیاز کاربران کتابخانه
جامعه پژوهش شامل کلیهی مدیران گروه آموزشی و اعضای کتابخانه ای بیمارستان می باشد. نتایج نشان می دهد که موضوعات تازه و کاربردی، موضوعات مبتنی بر آینده و موضوعات مرتبط با فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی برای انجام پژوهشهای مرتبط با تجزیه و تحلیل نیاز های کاربران دارای اولویت بیشتری هستند.که در برنامه راهبردی به طور منظم اطلاعات موردنیاز کاربران و ذینفعان را تشخیص، ارزیابی، تجزیه و تحلیل می کند، تا در نتیجه، منابع و خدمات مؤثری را متناسب با نیازهای آنان فراهم کند و کیفیت خدمات کتابخانه و اطلاع رسانی پزشکی توسعه پیدا کند
.
روش هایی تشخیص، ارزیابی، تجزیه و تحلیل نیازهای کاربران استفاده می شوند شامل موارد ذیل می باشند
:
ارتباط و برگزاری جلسه با مدیران گروه آموزشی
فرم های نظر سنجی
فرم درخواست منابع در سایت کتابخانه
حضور رئیس گروه اطلاع رسانی در جلسات شورای پژوهشی
تهیه گزارش از نرم افزار کتابخانه
چشم انداز:
دستیابی به کتابخانه ای با فضای مناسب، افزایش ساعت کاری کتابخانه، توسعه منابع چاپی و الکترونیکی چشم انداز این کتابخانه می باشد.
تهیه، سازماندهی ونگهداری منابع چاپی و الکترونیکی معتبر در حوزه علوم پزشکی
آموزش، تعلیم و تقویت مهارت های اطلاع یابی دانشجویان ، کارکنان واساتید
فراهم آوری دستیابی و به کار گیری انواع منابع اطلاعاتی بر اساس احترام به اولویت ها وانتظارات مراجعان وعادات حرفه ای آنها
تسهیل در دسترسی به اطلاعات از طریق مشارکت در اشتراک منابع
جلب رضایت مراجعه کننده از طریق انتقال منابع و پاسخگویی با کیفیت مناسب
آموزش و ارتقاء سطح دانش کتابداران و اطلاع رسانان به طوری که به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای اطلاعاتی کاربران باشن
بیانیه ماموریت:
تدوین بیانیه ماموریت گام بعدی در فرایند برنامهریزی اقدامات میباشد. ماموریت این واحد توضیح دهنده آن است که اعضای کتابخانه قصد انجام ارتقای پزوهشی و آموزشی بیمارستان ودر نتیجه ارتقاء مراقبت از بیماران را دارند.
ماموریت کتابخانه قاطعتر و بیشتر از چشمانداز «اقدام-محور» است.
ارتقای پژوهش و آموزش اعضاء
توسعه منابع چاپی و الکترونیکی
برنامهریزی مشترک، فعالیت همتراز با رسالت و ماموریت بیمارستان
ارتقاء نقش کتابدار بالینی
مشارکت کاربران و اعضاء در تهیه منابع کتابخانه
به روز رسانی سایت کتابخانه