Toggle navigation
EN
معرفی مرکز
بخش درمان
بخش های بستری
اتاق عمل
اورژانس
درمانگاه
پاراکلینیک
حوزه ریاست
مرکز در یک نگاه
ریاست
مدیریت
معاونت آموزشی و پژوهشی
اداره حراست
مدیریت پرستاری
اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
کمیته اخلاق بالینی بیمارستان
بیماران بین المللی (IPD )
بیماران بین المللی
معرفی واحد (IPD)
لیست پزشکان
تعرفه هتلینگ
پکیج درمانی
فرایند پذیرش
فرایند ترخیص
فرایند شکایت
ایمنی بیمار
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
واحد توسعه تحقیقات بالینی شهداء
حمایت از خانواده، جوانی وجمعیت
کتابخانه
میز خدمت
میز خدمت کارکنان
فرم رضایت سنجی کارکنان
فرم پیشنهادات ذینفعان و پیمانکاران
پرسشنامه استرس شغلی
HSE
میز خدمت کارکنان
نوبت دهی اینترنتی (طب20)
اتوماسیون اداری
مجلات دانشگاه
سامانه فیش حقوقی
آزمون ضمن خدمت کارمندان
سامانه ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات
میز خدمت مراجعین
آموزش به بیمار
برنامه درمانگاه
لیست پزشکان
نحوه پذیرش بیمار
چارت ترخیص
اعمال جراحی گلوبال
میز خدمت مراجعین
طب 20(نوبت دهی اینترنتی)
شماره تلفن ثبت شکایات و پیشنهادات
سایت معاونت درمان(تعرفه ها)
فرم رضایت سنجی بیمار
روزهای ملاقات مرکز
EN
ورود
کارکنان
مراجعین عمومی
جستجو
دانش پژوهی
دانش پژوهی آموزشی
:
در این آیین نامه ارتقاء اعضاء هیئت علمی علاوه بر ذکر شرایط عمومی برای ارتقای مرتبه، شامل داشتن گواهینامه کارگاههای روش های آموزش و پژوهش، تسلط به زبان های خارجی و کار با رایانه و صلاحیت اخلاقی، به ذکر جزییات فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی پرداخته شده است. آنچه در بند 6 از ماده 2 بعنوان یکی از فعالیتهای آموزشی به آن اشاره شده است، بند مربوط به دانش پژوهی آموزشی است که اعضاء هیئت علمی می توانند حداکثر تا 50 درصد امتیـاز لازم اعـم از شرطی و غیر شرطی مورد نیاز جهت ارتقاء را از بند مذکور دریافت نمایند
.
فعالیت های اصلی آموزش شامل چه مواردی می شوند؟
1.
برنامه ریزی آموزشی
Curriculum Development
2.
تدریس
Teaching
3.
مشاوره و راهنمایی تحصیلی
Mentoring and Advising
4.
مدیریت و رهبری آموزشی
Educational Leadership and administration
5. ارزیابی فراگیران
Learners' Assessment
اولویت های دانش پژوهی:
برنامه ریزی آموزشی
نيازسنجي آموزشي در زمينه آموزش پاسخگو
نيازسنجي و تطبيق برنامه هاي آموزشي با نيازهاي جامعه
هماهنگي، هم پوشاني و تعارضات بين رشته اي در دانشگاه
نيازهاي دانشگاه براي ايجاد رشته هاي جديد
نيازهاي حرفه اي وآموزشي دانشجويان در مقاطع مختلف
.
توانمندي دانش آموختگان در انجام وظايف حرفه اي پس از فراغت از تحصيل
مشكلات تحصيلي وآموزشي دانشجويان
تدریس:
ارائه الگوههاي ياددهي يادگيري اثربخش
روش ها وراهكارهاي بهبود كيفيت در آموزش پزشکی
مقايسه اثربخشي شيوه هاي گوناگون آموزش الكترونيكي
ارائه الگوي يادگيري الكترونيكي آموزش دانشجویان پزشکی
طراحي و آماده سازي بسته هاي آموزش الكترونيكي
راهكارهاي فناوري اطالعات در آموزش پزشكي
مشاوره و راهنمایی تحصيلی
.1
ارتقاء سطح مهارتهاي ارتباطي بين استاد ودانشجو
.2
ارتقاء سيستم استاد و مشاور
ارزیابی فراگيران
توسعه روش هاي ارزيابي دروس دوره پزشکی عمومی و دستیاری